free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

hejjssan hoppssan!

dooont hate me! ja vet att ja inte bloggat på typ tusen år! men skulle du/ni varit i min sitts de här senaste veckorna , skulle nii nog inte alls undrat varför jag inte hunnit och haft orken att göra det! :)
I löördag blir det piercing time vänner små:) ska skaffa som på bilden nedan den som kallas "mouche piercing" lr "monroe" dvs inte den i näsan utan den på "kind / läppen" hur du nu vill kalla det ;) :P :) ( bilden är längst ner i inlägget)

hum annars går väl livet på rätt bra , saker o ting blir mindre jobbiga .. snart är det körprovet i bilskolan (imorgon närmare bestämt! ) så jeei for me ja klarade teoriprovet :)  o nu e de körprovet kvaar! önska mej lycka till;) 

hum.. va ska ja mer berätta? jo! Det är gymnasiefest i fredag så då blir det väl party like hell lr något , Film tema är det också, och endera ska ja va pocahontas lr med mina 2 bästa vänner Charlies Angels :)
hum de blir väl bra? :) .... va tkr ni annars om piercingen blir det inte bra på mig? :) ja tror det jag ivarjefall! :)
hum.......... sen kan ja berätta jag haft födelsedags party åxå på ungefär hundra pers! haha de va galet, men helt roligt , gästerna hade nog roligare än jag, ja måste vakta allting så mkt! :) men men så kan det gåå :) fick bra feedback sen ivarjefall så:)

hum är det något ja glömt berätta mer då?

oh just det ja! jag stoppade i mitt första töjjsmycke i örat idag , med hjälp av den mest underbara människan i världen, nämligen *trumvirvel* Jooz ;) 
så jaa nu är de 1,5 nu måste det läka lite ...sen så fixar vi lite större :D

gah va najs o vara 18! nu kan ja göra precis som ja alltid velat .. shit va najs <3 

puss på er , skriver mer då ja kommer på något o skriva om..! snart är det jul också! kom ihåg och uppvakta de ni älskar mest här på jorden;) själv ska jag o mina bästa vänner fira jul tisammans efter julen med massa mys o serie maraton och äta god mat ute någonstans! najs bara värre dessutom borde de få ett kort gjort av mig på posten:) 

hihi! hörs hörnii :) och ta de lungt på vägarna de e halt! 


Här är bilden av piercingen , nååå? va tror ni? de blir på lördag ;) 




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja tror att piercingen passar dej skitbra! :D

Btw, förlåt att ja int kom på er fest, blev ändrade planer :( <3

2010-12-15 @ 17:10:35
URL: http://lzu.blogg.se/
Postat av: Nemi

Det blir nog jättefint med en Monroe :) Du far visa sen nagot tag da jag kommer hem.

Puss pa dej o ha det sa roligt pa gymnasiefesten!

muuuacks

2010-12-17 @ 16:33:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback