free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Dagarna ha gått snabbt fram till nu ....

Altså som sagt ha det hänt ett o annat och ja kan faktiskt inte memorera när allt dehär hänt.. men ja har tagit bilder lite varjedag för att minnas va som hänt så ja tänkte klistra in de flesta hit :D ;) såå häärrr kommer d .. dock orkar ja inte göra dom i stor format nu .. haha :D



Maaat ... wok-grönsaker, majs, kyckling, och nudlar! :D




Det som blev kvar .. ser it så gott ut .. men de va de!  :D




jag på en fredag! hade väldigt tråkigt gick sen över till en familjebekant såg en film åt popcorn och hade rätt mysigt drack dessutom några burkar gin :) :D heh så de va rätt mysit :)











Lördag ! haha de va så roligt ! :) de va liten hemma fest dvs 14 pöjkar och syrran och jag haha :D hemma hos en av kllarna då o dom blev lite fulla hehe :) så skrek jag  pga en hade spillt öl på sig " alla av med blusen" o plötsligt gjorde alla det !  jag har sån makt ;) graur haha :D de va kul de sjöng elvis samtidigt men sen to de på blusarna igen! :)






I veckan va de otroligt vacker himmel och jag hade inte så mycket läxor för en gång skull så jag började se på Vampire Diaries! o nu är ja totalt fasst i det! iih de e så bra :) mest för Paul spelar Stefan :D men endå :D haha :)






PLÖTSLIGT får ja gratis 2 biljetter till Ishokey match o självklart ja och min älskling Joz åker iväg! Där va dessutom grymt många militär pojkar som spanade på oss! hihi de va hur roligt som helst! de vill ja helt klart göra om! Men inte skulle det varit något utan det ljuvliga sällskapet <33 :) Älskar dig gumman!





ja å så lite iiseen :DD de ser jätte litet ut på bild :D



Jeejee <3





Aura Å , gick till busshållsplatsen  väntade på bussen o satt och asgarvade me Joz<3






Lazze ser ut som en tvättbjörn ibland <333 aaw!




Min t-skjorta från ladygaga :) tro d lr ej de e ett S :DD




Japp o namnen skrev dem :DD



Sen elda jag bastu *stolt* haha nejdå men aj äslkar verkligen att bada bastu de e ett av de mysigaste som finns <3 sen nynar o gnolar jag alltid då jag duschar haha :D


Såg the Runaways, filmen är helt bra faktiskt , och älska min cp bild  me jäävla bra kvalite :D:DDD











Orkar inte lägga in fler bilder , men har sjukt många av dne kvällen! , men de va helt sjuukkkt vackert hos farmor då den kvällen , såg ut över havet och allting speglade i rosa och oranga toner .. :) helt ljuvligt :) dessutom vindstilla och sådär :)



SEN blev det Halloweeen! och det ble fest hos söta Marlene <3 hon blev 18 :) så lite supa supa måste man ju!



hehee! Den kvällen var jag leopard! :)





RAUUR! :DD haha! inte så fin kanske men resten av bilderna blev suddiga!  :P men svart åtsittande tunika och leopard strumpbyxor hade jag på mig! :)




Och sen blev de tååårrtaaa! Som va god! o sprit o roliga människor :) sätter inte fler bilder därifrån dom va inte så bra alla såg allmänt störda ut <3 :D haha men jo de va väl ungefär de till förra lördan uppdateringar... enda tills ida kommer väl snaart :) puss!









Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback