free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

...Fast jag följde dig längsmed vägen den natten...

Hej allesammans , ja känner mej riktigt konstig just nu .. snart är de käk här i skolan sitter och väntar på Joz... haft håltimme nyss.. rätt skönt .. lyssnat på musik o tänkt på massa saker...
vet ni vad föresten? vet ni vem som e den största svikaren i ert liv ? de e inte era vänner .. inte era föräldrar ...


utan er själva.. de eni själva som ljuger mest om er själva och åt er själva .. och ni intalar er så klokt att du tror på det så eneklt ...

fyfan vad jag är borttappad egentligen..

ja skulle bara vilja känna dendär tryggheten igen ..

dedär jag kände.. glädjen och livslusten?

varför ska livet vara så svårt ...


nu lever jag i ett gråttskal utan innehåll
jag gör de ja ska men jag lever inte ..

nej nu ska ja sluta ni vill endå inte höra mitt angstande .. men vet ni , de me lögnerna är iaf sant..

ja ljuger jämt till mej själv...

o ja tror på det tills det slår mej att hej. de e inte alls sådär , ja känner såhär ju..

och så brister allting..

aja puss på er! Ordentligt inlägg snart igen!


tack Joz för du finns föresten <3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback