free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

back

Hejj mina bloggläsare, förlåt så mkt för jag inte bloggat på länge! har bara läst läst läst o läst till prv hela veckan! haft provvecka nu i gymnasiet så ja har försöka sattsa lite mer än annars :) så datorn har inte ens varit påslagen! nu dock är det fredag och jag unnar mig lite tidsfördriv och livsnjutning, hah :)  men va ska ja berätta ? ja tänkte senare sätta in en rad bilder från hela veckan, där e typ då jag och hunden är ute och går morgon himmel och ja såna saker, katten då han ligger på engelska böckerna då ja ska försöka plugga, -> slutade med att jag fick lyfta han därifrån 4 gnr för han hoppade på dit tillbaka, aja då ni ser bilden förstår ni vad jag menar, ivarjefall så såna saker tänkte jag sätta in men kan inte just nu för ja använder inte laptopen atm , å då får ja inte kortet till datorn så de får vänta ett tag :)

Hum idag kommer IDOL första fredags-finalen så kommer sitta och typ fastklistra mej i soffan och titta så jävla koncentrerat , haha älska IDOL <3 min droog haha ;) och så ni de stora rubrikerna om Andreas sågning på Malin? Jävla tidningar såger ja , Andreas åsikt va inte så farlig, och dessutom lät hon förjävlig , tävlingen är frivillig, kommer man dit ska du va berädd på vilken jävla skit man än får , de e det den branschen mest går ut på, fyfan säger ja åt er som sågar ner idol å säger det är "mobbning" i tv som drar ner folks psyken , jävla fittor altså , fan heller,  kan man inte sjunga och gör gäla ljud som inte ens var musikaliska,  va de rätt kritik och IDOL är ett musik program , musik är inget tralala ämne de finns saker som måste komma fram ALLA kan inte sjunga ALLA kan inte bli idol fast de sjunger bra , IDOL söker bara 1 viss typ av människa till en viss stil, vill du lyckas med egen lugn musik lr annat me en helt orginell stil, går de inte igenom, då ska du inte försöka där heller, men de betyder inte du kanske e fruktansvärd.. bara att du inte passar där , de finns många vägar till lycka här i världen... idioter..

aja nu ha ja klagat på det också,, ja blev bara så jävla förbannad och arg då jag läste det på aftonbladet och på expressen, voi nej stackars henne , hon var dålig punkt slut , och Andreas ska ingenstans han KAN musik han jobbar me stjärnor som katy perry . ja tror han vet lite mer än er skvaller tanter i sverge, sorry fingre från mej jävla turkianer och bögar där... morr....


Höm annat sååå kommer Heidi hit ida, sötrumppan min.. <3 hum sen så chillar vi säkert och äter nått o pratar lite små skvaller *haha*

och ja .. nu tänkte ja limma upp lite låtar i ett nytt inlägg ... bara för dom sitter mej på hjärnan o passar skitbra in i hur ja känner och hur livet känns väldigt ofta ... typ.. lr .. äsch .. vissa rader av orden e bra , endel passar inte.. o ibland e de bara musiken som känns rätt.. whatevah ! Puss!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback