free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hon leever hon lever

Hejj hejj , lever och välbehållen , trodde dock ja skulle köra över ca alla som kom emot? bilden ser ju så enormt stor ut!! omg.. aja o finskan gick skit... typ lät förjävligt, :) men de e ju gulligt att vår finska lärare tror att hennes " de gick ju bra ta de lungt nu" kommentarer e såå "trovärdiga" speciellt då hon säger d då ja failar också:) jeje .. nåjå nu e de ju bara den skräckinjagande biten då vi ska se videona i tv , altså ja typ dör bort...

sen så körande va nu helt okej , rätt småroligt då man satt i den o allt va över , men totalpanik då hon babblar en massa å du redan glömt då hon sagt den meningen till slut , i vilken ordning allting skulle gå ... ääh whatever , jag orkar ine berätta  destumer om idag , finns inge o säga lixom.. annat än att min älskling Joz blev besviken på mig o va lite elak mot mig för ja enligt henne va lite dum :( men de va ja inte! vilken tur att ja skrev ett kärleksbrev o köppte en ED åt henne så ble hon glad igen och vi blev vänner igen *lol* älskar vår barnslighet <3 hah! om du läser dehär tallefjant föresten, kan du tänka dj att ja braina på de heladagen! så lek inte med mina kännslor :D


puss på er vi får höras något senare tag! nu ska ja allt va duktig o börja med läxorna haha , om ja nu gör dem (A) PUSS!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback