free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Die Another Day

Buuu på er mina små jätte fina läsare! :) Idag har hänt massor egentligen , jag har haft engelska föredrag som gick ganska bra faktiskt , sen så va de inte mkt mer i skolan i princip hängde med Joz as usual, my babee <3
Sen såå hum, typ ugglade jag igenom skolan, kom hem senare på dagen och fick värsta chocken av allt pappa radat upp vad jag skulle göra (han lämnade en lapp typ, i levande format, min lillasyster)

Jag skulle klippa halva gräsmattan för tvillingsyrran skulle först klippa halva sedan jag fortsätta, men före de skulle ja plocka gräsmattan tom på äppel, (vilket jag gjorde medans syrran åt äppel) o vi har 6 äppelträd och typ  gräsmattan röd istället för grön pga av alla äppel, så de va jobbit , så ja de fick ja göra sedan måsta jag städa upp inne lite åxå, men då had redan endå lillasystern grejjat det mesta ,  aja de va väl nästan det... Sen grejja jag lite byk, och sen talade jag lite små skit med Malin <3 

Världens sötis ,  så vi skvallrade lite, o sen tyyp idonno, gick jag i duschen och sen  började IDOL , så kollade på det , och efter det ...

Har jag suttit i telefon ett bra tag... hum o nu skriver jag dethär, fullspäckad dag me andra ord! Snart ska jag sova , kommer skriva en mer "power" text senare kanske , nu ble de mer info, ja behöver skriva ut lite kännslor än känner jag .. Puss på er!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback