free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Flummar hit en text som bara ploppade upp i huvudet

Jag kände dina varma andedräckt mot min nakna hud och omfamnade dina våta läppar med mina.
Jag önskade du kände samma rus som jag och pressade dig så tätt intill mig att jag kunde känna dina hjärtslag.
Mina fingrar flätade in sig i ditt lockiga hår och jag smakade på din mun med lätt stängda ögon och djupa andetag. Jag lät mörkret omringa oss utan att vara rädd.
Jag kände din bröstkorg höjas och sänkas i tackt med dina varma kyssar på min panna, kind, hals och mina läppar.
Njöt av doften av dig och drog den långt ner i mina lungor, för att väcka till liv det som så länge varit dött.
Kärleken



Kommentarer
Postat av: mimmiiiiihhh

LALALALALALALALALALALLLAAAAAAAAAALLLAALALALAAAAAAAAAAALALLALALALALLALALALALLALAALALALLALLALALLALALALLAAAAAAAAAAAAAAAAALALALALALALALLALALAALALALALLALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALALALALALALALAAAAAAAAA ^^

2010-09-16 @ 11:03:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback