free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jag bara skrattar



Tack vare skolprojekt har jag denna reklam i huvudet, den är sjukt rolig, älskar alla ica reklamer dom är lika dumma varjegång.. sitter i skolan just nu har egentligen konst nu ( 2ans kurs), men det är jobba hemma arbete så har håltimmar här, pratar med några vänner på facebook och surfar, ganska chill, mina 2 bästa vänner va just här också men dom for hem sedan, vi kollade på ett föredrag vi skall hålla, och nu sitter jag här och uggllaar ... hum såg 2 afrikanska tjejjer i 20 års åldern på bussen imorse föresten dom var ganska vackra men dom prata typ inte alls o de man hörde va på afrikanska lr något, aja , konstigt o se dem på ett sånthär litet ställe som pargas, men skriver mer då jag kommer hem kring 4, ska ha konst ( 5ans kurs) till klockan 4... jei , aja hörs sen, puss!!



Kommentarer
Postat av: linda

haha jag älskar dendär reklamen skitrolig verkligen ! *haha :D

2010-09-13 @ 12:10:30
Postat av: Ida

Haha! Hur bra som helst!! XDDD

2010-09-13 @ 13:01:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback