free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

KräftSkiva Igår

Först var allting väldigt småtråkigt, meeen de blev bättre!  Jag drack nog aningen för mycket dock, så inget mer snaps för mej iår, (de tror vi säkert på) Heelan gåår.. inte meer... tack! Hah men nåjåå , altså enligt syrran har jag efter hela grejjen gått först och sova (så mycket minns jag med!)  och då hon sen kommit för att lägga sig nån halvtimme efter mig , ser hon mig rulla i golvet från sängen ... och jag skall ha stigit upp? pratat med henne och sedan typ rasat ihop igen x)  så sedan bar hon mej i sängen så ja inte skulle sova på golvet,  men ja vakna nångång 7 tiden på golve idag? och undrade hur fan jag hamnat där :D men antagligen har jag ju rullat ner igen...nått tag .. altså.. o ja ha ALDRIG o då menar jag ALDRIG rullat ner från min säng någonsin? lol!  o ja minns ingenting av att jag skulle stigit upp lr pratat me syrran , nåjå ja drack lite tätt också, och lite för mkt .. ja hölldes it och stå heller :):D

Men som sagt annars rätt najs nog, annars om man ser över det hela , hum flum kommer nog uppdatera mer senare något mer intresant.. aja puss på er baibai!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback