free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

SATURDAY

Dagen börjar fint ivarjefall får lite mer sömn än de föregånde nätterna och vaknar kvart före 3!! det är rätt sjukt sent!  aja,  sen steg jag upp och typ städade lite , åt och väntade på att pappa och minsta syrran skulle komma hem , och sen gjorde dem det, med snaps till kräftorna ikväll! iik :) rätt kul det endå!  Och sen lagade pappa mat och typ ja , nu sitter jag här och fortfarande är sjukling, men lite bättre humör dock, tänkte slänga in en bild oxå, som jag redigerade om nyligen.

Puss på er!



Bilden är tagen nångång i december 2009 :) tror jag :D



Kommentarer
Postat av: nazca

GUAPA! LOVELY! VACKER! I am a Spanish friend of your sister Ida :P (David)

2010-09-13 @ 12:29:38
URL: http://twitter.com/David_Bayon
Postat av: Ida

Just det.. guapa!! puss pa dej!!

2010-09-13 @ 16:46:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback