free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Vad var det jag sa

Hejsan allihop! joo-oo idag har nog varit en bra dag trotts att den rent ut sagt regnat bort, jag vet inte när jag skulle sett så mycket vatten komma ner på samma gång? Aja något otroligt ovanligt som hänt idag, dessutom riktigt skrämmande konstigt är att talet 6 förföljt mej idag!? och jag vet , nu tänker ni "vadå då har du räknat allt du sysslat med eller?" Men nej! Det har jag inte, jag har råkat lägga märke till det bara!

Jag höll på att få stärv på mattelektionen när alla svar blev 6 helatiden , det e ju seriöst småsjukt, tidigare hade jag håltimme, gissa hur många avsnitt jag hann titta av simons cat fören jag hamnade gå till lektion? just det! 6 st! ( BTW är det något sjukt otroligt ljuvligt! youtuba det! )  Hur många euro hade jag i plånboken .. 6.. hur många ED flaskor har jag hemma på skrivbordet.. 6 st ..Och hur många meddelanden har jag i min inkorg i telefonen  då jag skulle radera den, och hur många händelser har jag då jag loggar in på FB ? jo 6 st! tillsist började jag bara asgarva åt det hela då jag nu faktiskt har en poeng i dethär, jag hade planerat läsa cosmo idag , o ja va e inte majoriteten av de som står där ? jo Sex , Aja livet är konstigt ibland! bara att acceptera , det roade mej ivarjefall .. tänkte länka några bra artiklar åxå! ;) Och om ni nu e trötta på att läsa då jag skriver så mycket! Inga problem, de är korta!


http://www.cosmopolitan.se/karlek/sex/2009/12/29/sex-gor-dig-friskare

http://www.cosmopolitan.se/karlek/sex/2010/01/26/3-sexiga-platser-i-ditt-hem

http://www.cosmopolitan.se/karlek/2010/06/17/3-passionerade-kyssar

valde ut några inte allt för brutala, jag menar herregud barnförbjudet :O ;D
Fast rätt intressant... nu ska ja sluta flumma, puss hej!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback