free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bilder

Bilder från igår och idag , reagerade på att de flesta har något filfel som gör de inte går att ladda upp dem ? men ja , kanske ni klarar er! bilder från då victor och bandet spelar kommer upp i efterhand då jag fått bilder från syrrans kamera redigerade och lite foton från andra som var där ! jeje :) kram kram !




farmor hade tagit in björkkvistar redan , ojj sådan påsk-kännsla det gav hela rummet!



farmors eget lilla konstverk :)



Våren är här!  Skyllor och liljor påväg upp upp i knopp!



Vilma :) (wilma? ) en av farmors 3 katter! :) så söt så!



Påsken snart här! 





Pappas Tårta! köpt från butiken.. *eheh*





ooh  och sen tänkte jag bara visa att jag böt örhänge idag haha, tycker det är rätt fint och enkelt dethär lilla spader formade smycket!  Smycket är helt svart , trotts att det ser blått ut på bilden! juust so u know :) 



Såhär ser de smycken jag brukar byta mellan ut! :) sen då jag har fler hål i ett öra blir de fler av dem på rad i samma öra! :) 

eiffeltornet, solglasögon, knapp, spadersmyckets platts , stjärna, hästsko, diamant, gitarr, vinge, svartcirkel



samma igen + ett par jag köppte på Rea, de kostade 40 cent! hah deras orginal pris hade varit 3 euro :) tyckte de var riktigt söta så ja köpte dem :) !


hum har inte fler bilder för idag , vet inte varför filerna låser sig såhär ? aja måste försöka få fix på de hela , kram på er ivarjefall , bloggar kanske något än idag innan jag sover ! 





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback