free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bright Shiny Morning

Godmorgon alla morgon trötta! Första lektionen för mig idag börjar klockan 10 och här sitter jag pigg och glad redan i skolan och väntar ivrigt haha! Inte blev det speciellt mycket sovet inatt men helt tillräckligt tydligen
:) jag mår över det stora hela riktigt bra enda fram tills att jag kommer på jag skall sitta och skriva 2 textkompetenser mellan 2-6 idag , jag menar 2-6?! omg det är ju sjukt länge.. aja hoppas de går bra .. men de är inte allt , sen då jag kommer hem skall jag orka med att börja läsa till ett prov till omtagningen imorgon (tisdag för er som är tankspridda) nämligen finskan , hehe den gick väl inte alltför bra ...

Altså suck* aja sånt är det , bara jag överlever allting så kommer det ordna sig , och jag är inte speciellt nervös heller för svenska grejjorna , mer över finskan , men mest har jag bara ... inte riktigt har orken till det hela ...


Ojoj ! Men jag skriver mera något annat tag, nu skall jag facebook:a hehe , lite nöje måste man ju ha (Y) haha ,  kram på er!




NOMNOM



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback