free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

FridayFriday

Hej allaesammans ! Nu har vi fredagen här min har inte börja speciellt bra men det duger väl!
Ursäkta för dålig bloggning igår , fick tekniska problem med datorn och sen fungerade inte internet som de skulle så jag lät de vara för att göra ett kort inlägg nu idag istället :) Hum vet inte mycket om fredagen som den är som nu , får se vad som händer skall ivarjefall vara med Victor här något tag, annars är det nog halvdött i denna lilla stad , humm .. va ska ja mer berätta , jo joz har dessutom färgat håret de är skitsnyggt! någon bild på henne har jag dock inte och i söndag sticker hon iväg till grekland o gör sig kopparbrun *suck* jag vill cokså sola! sååå orättvist! 

Dock har vi ju faktiskt riktigt varmt skönt vårväder nu så skall nog inte klaga *sommaren snart här iih * 
Föresten kolla nyaste Vampire Diaries avsnittet helt SJUUKT bra :) seriöst ;) ja är såå ivrig på att se nästa! Vad har jag för liv då det slutar sända? de är en knepig fråga .. aja :) sånt är det nu måste jag fixa håret mitt och sådant , ligger lite på efter kälke hehe med fixande av mig själv...

hum.. men ha en fin fredag så hörs vi kram på er! 

P.S Ja kunde inte hitta "bädda in" knappen på dn videon jag ville ha då jag bloggade om det , (eric saade)  vet inte om den då var skyddad lr om det var så att jag bara annars är blind , men så var det därför kunde ja inte klistra in den! men mjo tack för infon att det nu fungerar ivarjefall! kram på er!






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback