free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hej och Hå!

Klar för kalas!
Inte speciellt uppfixad men tog några en bilder ivarjefall!





Rosett i håret! Den var så söt så jag bara måste sätta dn dit! Egentligen är den syrrans men... Hon har aldrig använt den än! :D




Liten bild på mig , hum , okej lite småfånig pose där :D





Kvälls himmel i skräbböle , fotot taget från våran terass :) hade just kommit hem från kalas då jag tog den!




Tänkte visa dagens assesoarer ( stavning? ) :D  hade inte allt sådär på en hand men behövde ju ena handen till att fotografera så ! :D haha men tänkte nu visa er det ivarjefall :) 



Dehär tänkte jag bara visa er, de är ett smycke jag fick efter min mormor dog , det var hennes , det är ganska speciellt , jag tycker om det :) eg är stenarna som är gröna mer turkosa men de syns inte så bra men :) iaf! :) ska ta en bild då jag bär det så får ni se ! :)


Nuuu ska jag dock bara ta de lungt och chilla vid datorn lite o sen och sova! Kram på er imorgon blir det hårda tag då det är måndag!  Haha ... nat?


Gonatt på er!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback