free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

HejochhåiLingonskogen !

Passande rubrik, har just ätit lingongröt , Nomnom <3




Haha inte så bra bild men gott var det! Tänkte jag skulle blogga lite då det nu är långfredag och det inte händer speciellt mycket , men egentligen om vi ska va riktigt kristliga ska vi väl sörja idag?  Men det tänker inte jag göra! Jag mår så bra som man bara kan! Dessutom har jag lite bilder åt er från igår och från idag ! :) 



Igår för övrigt var riktigt jätte rooligt! :) Träffade massor folk jag inte pratat så mycket med på länge och överlag var det rolig stämmning helatiden! :) Vi sjöng och småpratade och va glada! Och Adi och Victor spelade gitarr! och sjöng ... och jaa :)) Jag och Myyri , http://myyri.blogg.se/ sjöng alltmöjligt bland annat! :) Kolla hennes blogg! Men mjo .. nog med prat NU! blir det bilder :) 
Inte för jag har speciellt många , men ivarjefall :D

Tack alla som gjorde kvällen till va den var :)




Fin kväll altså! 




Victoria och Lisa i början av kvällen:) Hennes blogg är mypicsinmyblogg.blogspot.com
kolla in det ! :)



Jan och lisa , lika kära o söta som vanligt :) 





Random pic , bara "händelsefotografi" de va riktigt i början då inte alla var där än :) 

Hahaha heidi kommer döda mej för att jag sätter in denhär , men här är är altså Heidi, jag lyckades få 1 bild på henne hon sprang omkring så mycket!  Du e så fin så sötis<3  *ber om nåd*







En till händelsefotografi , dock är dethär också då det inte yrade så mycket folk än




Idag morse eller , ja när det nu var kring 2 ? Var jag och Victor på promenix med hunden min , sen stack han ut med Nico, :) lyckades knäppa nån bild på honom iaf ! :)

Min <3






Isplanen , har förvandlats till fotbollsplan, sommaren påväg! 





Vår i trädgården!




Våår i trädgården! Blåsippoor<3 





Både skyllor och Vårlök har kommit upp ur jorden , ååh! snart är sommaren här!! :) 








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback