free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jahapp

jodå The Vampire Diaries avsnittet var gryymt bra och ja e såå spänd över nästa avsnitt , varför kan det inte komma ut ett imorgon redan?.. aja vi får vänta en vecka till, så är det bara! :) Dock var det inte lika bra som det brukar va , eller så hade jag för höga förväntningar ... vilket dera det än var.. är det färdit diskuterat , nu! 

Hum jag har dessutom rummet snart helt färdigt städat och syrran kommer hem snart ! :) så vi får se om ja och hon sticker ut idag något tag :) skulle faktiskt vara riktigt rooligt sådär bara för att göra något.. 
Dock tror jag bestämt jag tar en dusch först ... 

hum.. kram på er! om något intresant händer ikväll, ill let u know .. bye bye!

Tror ja skulle behöva lite sådana här idag föresten ... saker är inte så bra som de kunde vara!





Kommentarer
Postat av: joz

jaaa veeeeeeeet <3 meramerameraaa nuuuuu:D

2011-04-09 @ 08:53:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback