free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Life is not always what u think it is

Brist på lektioner får man underhålla sig själv .. så här fortsättningen! Joz och lina hälsa föresten åxå, hihi :) Joz kommer dessutom gästblogga här någon dag! :)



HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: yepp
Haft sex: hehe , yeeppp 
Sovit utomhus: jadå både i tält o genast på marken , haha  
Spytt i skolan: hum , njäe?
Velat bli modell: Hehe då man var ung o dum jaa
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Mycket..
Sett en död människa: Jo, före begravningen
Varit på scen: yepyep
Retats: Ofta och mycket!

DU

Svär: för mycket... 
Sjunger bra: Det finns det delade åsikter om
Duschar dagligen: oftast
Vill gå på högskola/universitet: Mhm :)
Vill gifta dig: Joo en dag då jag är så käär att de e det enda rätta :)!
Kommer överens med dina föräldrar: njaa jo både och
Gillar åska: njoo bland kan de va mysigt , men oftast inte , bara om de finns en varm famn för mig just då:)
Spelar något instrument: Kan väl inte räkna ja riktigt kan något trotts jag klinkkar piano o gitarr
Äger en ipod: En mp3 ?
Sover med gosedjur: inte längre :) ibland en speciell dyna men thats it , annars så är min katt mitt gosedjur!
Pepsi/cola: Ingen skillnad
Mc donalds/burger king: Idonno
Singeldate/gruppdate: singeldate... lr ?
Choklad/vanilj: Båda
Jordgubbar/blåbär: blåbääär
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Båda<3
Gitarr/trummor: BÅDA!
Adidas/nike: Vem bryr sig?
Kakor/paj: Humm
Blind/döv: ...

to be continued....



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback