free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Remember Me


Som jag nämnde igår så var Teresa på besök, här är en söt fjant bild på henne http://narvaez.devote.se/
:) Vå pratade massa strunt , men oj så mycket jag skrattade <3





Sen var jag ute och gick en sväng för att lugna ner mina nerver , skönt var det också, inte speciellt kallt heller, flera nattpromenader , ja tack! 








Var till stan idag också startade halv 9 så vi ksulle vara tillbaka kring 12 så pappa kunde åka ut till åkrarna och fixa massa med traktorerna och vad han behövde , sen skulle han väl skruva något på bilen och byta olja i traktorn eller något.. aja , fick inga destu bättre bilder i stan men här är nu 2 ivarjefall ... Väderet är företsen jätte fint helt JÄTTE varmt och soligt! Myys! :)







Sen fick jag åt mig 2 par skor idag också! Precis vad jag behöver *happy face*






helt vanliga sommarskor men oj precis sådana ja behövde så nöjd nöjd nöjd! Sedan köpte vi hårfärg till syrran också hon ska bli brunett! blir före och efter bilder på henne sedan! Såå ja håller er nog uppdaterade! :)




och ett par springskor som e lite tjockare, som ja kan ha då de e kallare lr fuktigare lr så , för de andra var tygskor så de läcker ju vatten! Men jaa.. iaf! :)

bilderna blev inte så bra , men jag är ivarjefall nöjd! :) behövde skor och de fick jag :)


Nu ska jag dock städa lite rumme sen vila lite ä helt slut i huvudet såå ja de behövs , kram på er vi hörs senare eller imorgon om vad som häänder mer idag , byebye :)






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback