free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

tråk


KAN DU:

Gå ner i splitt
: Hum, har inte försökt på en tid, antagligen inte
Skriva med båda händerna: jo!
Vissla: jadå
Blåsa en bubbla: hihi yepp
Rulla din tunga i en cirkel: neiij :(
Ha dina ögon i kors: hah juuh!
Nudda näsan med tungan: nej... 
Dansa: hah yepp;)
Äta vad du vill utan att oroa dig: heh nää.......

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Victor ..
Du pratade i telefon med: Victor... :D
Du msnade med: Victor..
Du kramade: Victor :D... ( gud va tråkigt dehär blev)
Du skällde på: Syrran ( både mimmi och lotta )
Du sportade med: Joz :)

SENAST DU
Skrattade: fö någon minut sedan
Grät: idag på morgonen
Filmen du såg: Gnomeo och Julia tror jag ... lr så var det eclipse?
Tuggade tuggummi: Idag ! 
Drog ett skämt: varannan minut?
Sjöng en sång: ja sjunger helatiden

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: varierar, just nu med 4 :D !
Dricker du mjölk: namnam<3
Person du hatar mest: säkert skriver jag det hit men visst finns det personer jag bara inte tål
Vad borde man uppfinna: - många olika saker..
Är du ett hälsofreak: Njä , jag önskar jag var det dock
Vilket är det värsta vädret: Då precis allt är grått och mörkt
Lekte du med barbie som liten: Nja inte så värst mycket klädde av och klädde på dem typ 4 gånger sen orkade jag inte leka med dem längre ... :D tyckte inte om dockor :)




Kommentarer
Postat av: joz

va ha vi sporta?:D

2011-04-14 @ 13:07:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback