free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

vilken vacker dag!

Hej bloggen, idag är det riktigt strålande vårväder!
Hade planerat ta en tur till stan idag men det blir nog inget med det, skall göra lite skolarbete klart som ska vara mailat iväg före imorgon och sedan skall jag städa inför pappas födelsedag, och sedan skall jag titta på vampire diaries! :) nytt avsitt ute idag , så riktigt spännande är det ! :) hum strax skall jag och pappa åka till centrum och handla, sen ska de bli mat! ... oj vad fullspäckat program jag har idag egentligen?

Endå skulle jag vilja hitta på något roligt! Aja vi får väl se , kram på er och ha en fin fredag!
Bloggar kanske om Vampire Diaries avsnittet då jag sett det! :)

tjao så länge!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback