free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

I've got this great ability to ruin everything that's good for me

Önskar saker var enklare än vad det egentligen är , känner mig så bort tappad , plötsligt idag då jag satte mig ner viste jag inte vad jag kände . Utmattad var jag , men glad ? ledsen? lycklig? sorgsen? Kunde inte svara på den enkla frågan. Är det då man borde söka upp någon , eller skall man bara skita i det? 

Själv satte jag i hörlurar i öronen , skruvade på hösta volym och lade på några favoritlåtar , såna som man riktigt skriker i så att alla känslor kommer ut i tankarna , fast egentligen sitter du bara där . Tyst.

Kommer inte blogga destumer  än detta idag tror jag , eller för den delen, vad vet jag om det , kanske jag får nått happy-rus senare idag , och då vill jag säkert blogga om det ,  gud hur kul det skulle vara . Fast det känns ganska omöjligt och bortblåst just nu, så antagligen inte. För övrigt har dagen i sig varit helt okej , inget speciellt har hänt egentligen , annat än att jag typ städat och stressat ihjäl mig.  Kanske det är det som är problemet? Jag håller på att rasa ihop pga att jag stressar så mycket. vem vet . Inte jag ivarjefall, antar det förblir ett mysterium. 

Kom just på att jag skulle behöva ett jobb ... *suck* måste väl ta tag i det också och fixa det ...

Nej nu skall jag läsa Felicia Westins blogg , www.Rothbart.blogg.se , det är för övrigt sveriges snyggaste kvinna och sveriges bästa bloggerska , tusen gånger bättre än Kissie , läs den ni också. 
Den bloggen ska väl få mig någo lunda på bra humör.


Peace out



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback