free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jag Vet

Jag vet , jag är en riktigt dålig. Här har jag haft ett litet lov och inte typ bloggat en endaste dag. Förlåt mej , snälla? Ska vi va riktigt ärliga såå är det främst för att jag haft så fullt upp med annat! Massa jobb att hålla alla trådar i styr! Annars har väl jag inte mått alltför bra varken fysiskt eller prykiskt, lite jobbit just nu med allt möjligt och har en ordentlig förkylning på kommande , det får vi ju ha lite respekt för , dessutom har inspirationen lite runnit ur bägaren pga denna tidsbrist och stress! Men men , jag ger inte upp ska väl vara på banan som vanligt efter imorogn , hoppas vi .
Kram.



Hittade för övrigt en lista nyss som jag tkte skulle va rolig att fylla i , här är svaren! :



Nämn något som gjorde dig glad igår: Victor :) <3
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt och skrev ..........
Det sista du sa högt?   "Tror inte det"
Det senaste någon sa till dig: "Så det inte skall bli så kallt här i rummet!"
Vad har du druckit idag? Jodå vatten och cola och mjölk bland annat emn ingen alkohol!
Vad var det senaste du åt? Mat :3
Vad var det senaste du köpte? Hmmm.... Biobiljetter!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit! :)
Vad är det för väder hos dig nu? Vinter , första snöfallet föll sent igår! :) Men nu kolsvart pga av at kl är 21:39

Godaste glassmaken? Det är nog vanilj :) eller...Pistage :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mjaaa, mjo , lite ;)
Sover du tungt?... Ibland
Drömmer du mardrömmar? VÄÄLDIGT OFTA! alltför ofta känns det som...
Trivs du med ditt jobb?.... Jag trivdes med mitt förra jobb nu går jag i skola
Favoritklädsel? Hm... vet inte, OnePiece?
Favoritlåt just nu? Ojdå , Hmmm, Smiles all round med deaf havana
Vad ser du om du tittar till höger? Min tvillingsyster
Vad gör dig glad just nu? Mitt skriveri , musik, böcker och liknande :)
Vad ska du göra härnäst? Höra på musik ett tag tror jag
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Nånting mittemellan trött trög lugn och sur
Favoritgodis? Har inget
Kläder just nu? Mjukisbyxor och en gosig tröjja
Sommarplaner? Jobba!
Hur många kuddar sover du med? .. just nu 3 .. oftast har jag 8 till befogande :)
Morgon eller nattmänniska? Natt defenitivt!
Vad är viktigast för dig? Sluta ställa så svåra frågor! Vänner kanske ...
Är du kittlig? Jodå mycket!
Snarkar du? Då jag är förkyld jo
Stjärntecken? Skytten :)
Äckligaste insekten? ..... tror inte.. jodå där tänkte jag ljuga! kackerlacka !!! :D :(
Stökigt el välstädat? Nånting där emellan :)
Vad längtar du mest efter just nu?...  Julen? kanske.. nej ja vet inte...







~ -`*´- ~

Och en till , som verkade liite roligare  ;) Ursäkta mitt tidsfördriv...





VEM
Vem är i rummet med dig? Inte nån.
Vem fick du senaste sms av? Mamma. Ett väldigt fint sådant. =)
Vem tänker du på nu? Mamma, eftersom jag tänkte på sms:et.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma. Haha. Jag och mamma. Dygnet runt. Året runt.
Vems hus var du senast i? Räknas lägenhet eller? I så fall Ivves. Om det är ett riktigt hus som menas, så är det Camillas mammas hus.
Vem önskar du var med dig nu? Nu är jag ju faktiskt hos Ivve och då vill jag bara vara med honom. =)
Vem är din favoritsläkting? Ha! Nog lätt att svara på. Nej, jag vägrar.
VAR
Var är din mobiltelefon? På vardagsrumsbordet bakom mej.
Var handlar du mest? På Coop Nära, Karlfeldtsplatsen. Korkat egentligen, eftersom det är dåligt utbud och dyrt. Men jag har inte sagt att jag alltid är smart
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Oh. Min lila munkjacka i plysch, med en drake på ryggen. Den köpte jag på Carlings för drygt två år sedan. I love it!
Var åkte du senast bil? Ida körde mej till tåget. (Tack Ida!) Så, i Västerås åkte jag bil senast.
VAD
Vad åt du senast? Hamburgare med lite pasta och broccoli.
Vad drack du senast? Fanta.
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa. Mysbrallor.
Vad är den närmaste saken som är blå? Ingen aning. Det är så mörkt här inne att jag faktiskt har svårt att se tangenterna ens. Eller, oh! Start-listen på datorn är ju fan blå.
Vad har du på fötterna? Vårtor. Inflammerade.
Vad är din favorit färg? Olika för varje gång jag får frågan. Men för att reta Bön, så säger jag rosa.
Vilken film såg du senast? Bobby Jones: Storke of genius. Den gick på Kanal 8 i kväll och var rätt bra.
Vad hör du just nu? Diverse ljud från tvn och fläkten i hårddisken.
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Nej, aldrig. (Jo. Jag är inte Amish.)
Hånglat på en bio? Oj. Har jag det? Jag minns inte. Men när jag var 13 såg jag Titanic på bio med en kille. Då kräktes han när Titanic sjönk. Tror ni att han skämdes då? Det tror jag. Den gången hånglad jag inte på bio.
Hånglat i skogen? Jepp.
Tyckt att din kusin är het? Jag var ju kär i min kusin Patrik när jag var liten. Vi delade vår kärlek till Kalle Ankas Pocket och vattenballonger.
Sovit naken? Varje natt.
Kört över hastighetengränsen? Det har jag med all säkerhet hunnit göra under de få gånger jag har övningskört.
Målat om ditt rum? Mitt rum? Jodå. Alla möjliga rum.
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja. Och jag gjorde det inte vidare snyggt. Inte något jag är stolt över.
Stulit pengar från en kompis? Nej. Mina kompisar är snälla. De lånar mej pengar istället.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja. Senast när jag var i Göteborg häromveckan. Det har jag glömt att skriva om, påminn mej om att jag ska göra det i morgon.
Varit i slagsmål? Jag spelar ju handboll. =) Men njaa, inte direkt. Jag har dock hoppat in och försökt avstyra slagsmål och fått mej en köss.
Smugit ur ditt hus? Haha. Ja. Detta är också något jag kan skriva ett väldigt roligt inlägg om i morgon.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Majoriteten av mina kärlekar har varit obesvarade, så ja.
Hånglat med en främling? Definitivt.
Älskar eller saknar någon nu? ”Har du någonsin älskar eller saknar någon nu?”. Vad är det för fråga? Men ok. Ja, jag älskar och saknar folk jämt och ständigt. Det
VEM




Vem är i rummet med dig? Ingen , katten var här ett varv men nu är jag ensam
Vem fick du senaste sms av? Lina :)
Vem tänker du på nu? Ingen faktsikst
Vem pratade du senast i telefon med? Victor :)
Vems hus var du senast i? Pappas , om inte det räknas så farmors :)
Vem önskar du var med dig nu? Hmm Josephine , och Victor
Vem är din favoritsläkting? ... Hmm... Min faster kanske ... ? Nej nu vet jag , Min kusin!
VAR



Var är din mobiltelefon? Brevid min Laptop som jag sitter vid just nu , ( på mitt skrivbord)
Var handlar du mest? K-supermarket tror jag
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Den har jag fått av min storasyster , det var hennes före det  :)
Var åkte du senast bil? In till stan Åbo ! :)
VAD



Vad åt du senast? En stek med gräddpotatis !

Vad drack du senast? Coca-cola

Vad är det för färg på dina byxor? Svarta Mys-mjukis-byxor.

Vad är den närmaste saken som är blå? Ooh va tråkigt en blå tusch penna :D
Vad har du på fötterna? Vita luddiga morgontofflor
Vad är din favorit färg? Svart kanske
Vilken film såg du senast? Mean Girls :)
Vad hör du just nu? Att någon står i duschen , någon sjunger , och datorns surrande!
HAR DU NÅGONSIN



Sovit i någon annans säng? Jodå.
Hånglat på en bio? Jepp
Hånglat i skogen? Jepp.
Tyckt att din kusin är het? Haha jooo faktsikst! men då förstod jag ju inte sånt jag var ju jätte liten :D

Sovit naken? Händer rätt ofta
Kört över hastighetengränsen? Jodå
Målat om ditt rum? Njep
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger....
Fått hicka? JOO och det tar såå ont :S
Dumpat någon? Tyvärr jo
Stulit pengar från en kompis? Såklart inte? Det skulle jag aldrig göra ?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Minns inte faktsikt .. lr jo föresten , det har jag nog.
Varit i slagsmål? Haha jodå.. lite föör våldsamt har det vari endel gånger också :P
Smugit ur ditt hus? Haha såååå många gånger!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja så tog jag det ivarjefall

Hånglat med en främling? Hups , Jadå
Älskar eller saknar någon nu? Va är dte för fråga? Joo ja älskar fler personer i mitt liv och saknar fler av dem!







Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback