free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Jul Jul Strålande Jul



Victoria gillar att få komma hem , sätta i sina piercings , och krypa ner i sin myyysiga Onepiece :D efter ett lucia framträdande (får inte ha dem i då).
Massor Lucia uppträdanden idag igen , jobbit , men förståss väldigt givande också :) har väl sjungit lucia sången än 30 gånger idag kanske :D Nu skall jag ta d luungt kolla lite i kalendern min vad jag ha planerat för de närmaste 2 veckorna och sånt! Sen borde jag verkligen gå och värma åt mej en kopp glögg för min hals skull, men jag vet inte riktigt om jag orkar :P

Har inga bilder på datorn från Lucia i kyrkan än föresten , men jag sätter in då jag kan :) , för övrigt gick det bra där , trotts jag inte har mycket till röst pga att jag är förkyld ordentligt, men ja sånt är livet. 
Mycket folk och god varm julstämning ! Fint! :)

kram!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback