free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Så Fina Ord

Lät hon in, lät hon ta
Lät mig tro vad hon än sa
Jag lät dig gå, sväva på moln
Tills hon slet mig i stycken
Spotta på mina sår
Men ser det ut som om jag sörjer dig,
Mer som om jag höjer dig
För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter ba i regnet
Super stolt, hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter ba i regnet
Gav hon allt, allt jag kan ge
Ville ha mer, de är sån hon e
Ensam men stark, de är sån jag blev
Litar inte på någon och allt är hennes fel
Men ser det ut som om jag lackar,
nej mer som om jag tackar dig
För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter ba i regnet
Super stolt, hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter ba i regnet
Hon vill ha varmt, hon vill ha kallt
Hon vill ha hav, hon vill ha land
Hon vill ha vitt, hon vill ha svart
Hon vill ha mig, hon vill ha allt, hon vill ha allt
Jag gav dig en chans, men det tog mig ingenstans
Så sluta tro du vet för mig, det hjälper mig inte alls
Oooohhhh, super stolt hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter ba i regnet, i regnet, i regnet
jag gråter ba i regnet, jag gråter ba i regnet
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ,
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ,
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ
<3
Lät hon in, lät hon ta
Lät mig tro vad hon än sa
Jag lät dig gå, sväva på moln
Tills hon slet mig i stycken
Spotta på mina sår
Men ser det ut som om jag sörjer dig,
Mer som om jag höjer dig
För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter ba i regnet
Super stolt, hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter ba i regnet
Gav hon allt, allt jag kan ge
Ville ha mer, de är sån hon e
Ensam men stark, de är sån jag blev
Litar inte på någon och allt är hennes fel
Men ser det ut som om jag lackar,
nej mer som om jag tackar dig
För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter ba i regnet
Super stolt, hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter ba i regnet
Hon vill ha varmt, hon vill ha kallt
Hon vill ha hav, hon vill ha land
Hon vill ha vitt, hon vill ha svart
Hon vill ha mig, hon vill ha allt, hon vill ha allt
Jag gav dig en chans, men det tog mig ingenstans
Så sluta tro du vet för mig, det hjälper mig inte alls
Oooohhhh, super stolt hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter ba i regnet, i regnet, i regnet
jag gråter ba i regnet, jag gråter ba i regnet
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ,



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=3yEWUjhr6rQ&feature=related



haha heelt matti XD

2011-12-20 @ 01:14:14
Postat av: Mimmi

http://www.youtube.com/watch?v=CcN-ijsoAw0&feature=related



jag bara gapa .(varning) :S

2011-12-20 @ 01:50:10
Postat av: haidisblog ▲

SV: vad kul att du är med och tävlar i den nittonde luckan i julkalendern (hihi lite sent svar) vinnaren kommer att presenteras nu när somhelst i bloggen :D så kika! KRAM :)

2011-12-20 @ 22:04:35
URL: http://haidisblog.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback