free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hej bloggen

Hejjsan ja har varit så upptagen med allt möjligt att jag inte hunnit blogga just alls! stressad stressad stressad helatiden! Dessutom tror jag min dator fortfarande har fnatt trotts att jag körde in windows en gång till, den stänger ju endå bara av sig? trotts att den inte är varm ? ... aja får se om ja får nån ordning på det hela något senare tag .. nuuuu skulle det bli att skriva en CW , lr så gör jag det imorgon.. jo , imorgon blir det nog ...

Men nu tll att börja med tänkte jag klistra in bilder från Lördagen då jag var ut me några vänner då jag inte sett dem alla på ett bra tag! såå de va rooligt :) så ja här e lite bilder -->








Nette och Syrran! :)














Det får va bra för lördagen med bilder :) togs inte så jätte många i slutendan då jag tänker efter men här var ju några ivarjefall:)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback