free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hej o hå, ja har haft dator problem!

Som ni säkert har märkt blev det inte bloggande av som planerat efter mitt förra inlägg, och nu ska ja berätta varför! Då jag kom hem igen efter min lilla resa till stan så var min dator helt kaputt! eller ska vi säga det såhär såfort jag hade varit och fixat lite grejs på den som kollat facebook eller så, så stängde den av sig! Och sedan då jag försökte få på den igen , vägrade internet att fungera!

så nuuu är jag tillbaka fått internet OCH datorn fixad , ivarjefall för ett tag frammåt , kanske den bestämmer sig för att krongla något tag i framtiden , me det är den dagens beskymmer! :)

Nu tänkte jag klistra in bilder från allting ni missat och kommentera lite saker då och då av bilderna :)! sååå ja ... här kommer de! 



Som sagt var jag ute på stan med vänner, och sedan skulle vi gå och festa jag och Joz, före det gick vi och äta för ja var så jädrans hungrig och det blev ett stopp på Cafe Brahe! :) 





Världens Finaste Joz var ju då självklart med :) och var lite svår att få på bild men jag fick iaf en ! :D





Såklart var ju då Mymlan med , syrran min :)



Sen så gick jag och Joz och Joz pojkvän till Joz och så böt jag om och sminkade mig! sen åt vi fruktsallad med grädde! nomnom <3





Sen hade Joz köppt ett nytt läppstift den kvällen! så vi bestämde oss vara snygga i rött ! ;) 





Här är Joz pojkvän! Joz bestämde sig för att märka honom så att ingen skulle missförstå  om han var upptagen lr inte :D haha SKämt osido ;) men visst ser det gulligt ut? :D





Sedan skulle jag, Joz och Mats spela kort...här var han fullt upptagen att kolla foton i telefonen dock :D





Här är huset vi festade i , lr en av lägenheterna är väl mer rätt sagt :) haha tänkte det var roligt om jag klistrade in en sådan bild åxå! :)





1,2,3, botten upp! :))





Senare kring 1 någon gång tyckte Joz pojkvän , Busti,  att det var tid att raka bort håret! :D och ja .. 




Och då var mats där i högsta hugg! :D haha  :))






Tyvärr har jag inga bilder på då saker och ting blev klart? men bra blev det iaf :) 




Sen blev det hemfärd på söndag eftermiddag efter jag varit på ett möte med Lina! :) detta är en bild på Åbo Domkyrka! :)




Sen snöade det lite till hemma igen! och jag hamnade gå från bussen! :( :D men de var helt okej! bra att röra på sig!



Sista prövningen före abi-balen! :)



Sen var det fin kväll här en dag! :))


Sen åkte jag och Lina ut på äventyr till huvudstaden Helsinki! Hon och jag var på kurs i 2 dagar! :) men vet ni tåget fastnar i snön och vi hamnar byta tåg mitt i resan.... och är 1 timme försenade!





Lina i tåget , söööt som alltid! :)





2 tards i 1 tåg :))




Lina då va väntade på maten! :)  trötta flickor! :)




En trött Victoria väntar på sin mat hon också!




bilder från vårat OMENAhotell! :) 



Fotat från dörren in i rummet ! :)




Bild på sängen på morgonen då jag och Lina vaknat :D



Lina fixar sig klar för start!



Lina trött i bussen påväg på kurs dag2 :)




en bild från platsen där kurshuset var :)

Drumsö i helsingfors! :)







kurshuset! 


Sååå nu var det bilder för 1 inlägg klart , ja har massa fler! men det är från då jag varit och åkt slalom osv :) så de får bli ett nytt, nu skall jag ta en paus med datorn, sååå inlägget kommer imorgon lr senare ,kram på er!




Kommentarer
Postat av: lisa

Tjena! Skit nice blogg du har :) men ja sku fråga varifrån e din skjorta?!?!?! den vita me blommor?? :))

2011-02-23 @ 14:09:43
URL: http://mypicsinmyblogg.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback