free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

ójj iiihhh endå :))

Jag e såå myysigt suugen på att klippa mitt håår lite grann igeen iih de riktigt ja vet inte... kliar i fingrarna att ja nästan vill föra de själv snart! ( så min sidecut syns bra igen)

Och färga det lila lr mörkrött, dvs mer... svartlilarörr än .. skrikrött!
va tror ni om det? :) ja vet ja nämnde de i mitt förra inlääggg meen ja e såå suugen på att göra det.... ja ska försöka hitta en bild på den färg jag menar ...
men antagligen kommer jag inte göra det, vi får se :)


Skrev föresten klart psykologi provet för ca 1 timme sen , det gick väl.. si sådär.. aja de är provutgivningsdagens beskummer! har jag redan skrivit jag skall vara barnvakt idag? joo.. de gjorde jag nog igår.. iaf kommer det vara ganska så najs! :) och sedan på lördagen blir det åbo o grejjer jeee <3 LÄNGTAR! massa glada kramar!

Kommer antagligen inte hinna blogga idag men , isådana fall.. ses vi på söndag! lovar fotografera allting som händer! :) om jag kommer ihåg :D



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback