free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Saker kan gå så annorlunda än planerat

Hej bloggen! har inte bloggat på ett tag, förlåt för det! 
Just nu sitter jag på sängen och har eldat bastu så snart blir det att basta lite grann :)
Hum annars så har det inte hänt mycket idag , pappa kockade åt mig ribbs idag dock! och det var såå gott! så Namnam och tusen tack till pappa , sen vet jag inte speciellt mycket, jag är helt trött i helakroppen och utmattad, skulle inte direkt orka med något alls...vet inte vad jag har för fel.. aja får si om man hittar på något efter bastun ivarjefall..

kram på er! Och ha en riktigt mysig fredag!! :)

Måste bara slänga in denhär bilden för att få er sugna ni åxå! :D haha 






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback