free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

3. Min Skola

Jag vet egentligen inte vad man skall skriva om sin skola? det är en skola, man är sig saker, just jag går i ett gymnasium i den lilla stad jag bor i , det suger ganska hårt för jag hatar att gå i skolan för jag inte orkar läsa och vara aktiv i de ämnen jag tycker är svåra .. och jag tycker inte soeciellt mycket om slämm maten vi får heller ...

Annars gillar jag det då jag kan träffa vänner där och så:) man kommer bort från hemma miljön ett tag per dag, de e lite småskönt faktsikt , dock börjar den allldeles för tidigt och slutar för sent ... fast ja e glad ja började PSG, Mina bästa vänner till exempel skulle jag aldrig träffat om jag inte börjat där , (Pargas Svenska Gymnasium ). och ja är väldit tacksam över att ja träffat dem:)


http://www.mebb.net/~pargassvenska.gymnasium/

här är en länk till skolans hemsida där står inte speciellt mycket men ja , iallafall något! :)




bild från vägen nu vintertid på skolan:) ser lite tråkigt ut , men de är rätt mysigt o litet :)


Vad jag i framtiden vill göra kommer i ett annat inlägg så tar om skolor jag vill komma in i i ett senare skede :)

kram!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback