free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Dag 1-Om mig

Hejjssa idag skall jag då berätta om mig själv och jag valde fylla i en lista :P eftersom det annar är svårt att veta avd man skall skriva om! :D haha så nu får ni mera listor "jeei" :)) haha :) bättre inlägg de senare dagarna ,LOVAR!

  • Jag heter: Victoria Jeanette *efternamn*
  • Smeknamn: Picke, Vicke , Vic , Prittuli , Pisk , Fjant....  kärt barn har många namn :)
  • Låt som du lyssnar på då du är ledsen: Olika ballader, och Bullet for my valentine
  • Beroende av: Internet, tuggummi, kallt vatten och musik! och papper och penna...
  • Vem behöver du mest just nu: Mina vänner :)
  • Vad tror folk om dig? Att jag är en glad beskymmerslös person.
  • Stämmer det? Nja, inte alltid, tyvärr, men thats life!
  • Vad får du oftast komplimanger för? Mi mat , Mina kläder, hur jag skriver ( skönlitteratur), Mitt hår och mina "mer avanserade " sminkningar :)
  • Vad säger du för att imponera på någon? Försöker få personen i fråga att skratta och känna sig omtyckt , sedan vara mig själv och kanske vara extra söt och vänlig , kasta en komplimang eller 2 :))
  • Hur imponerar man på dig? Är riktigt gullig omtänksam , empatisk och känslosam, med massvis av humor! och gärna kärleksfull:)
  • Brukar du skratta för dig själv? Ofta haha :D
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " jo hurså då?" av min lilla syster :)
  • Var bor du? I ett mysigt bostadsområde med pappa och syskon i skräbböle -pargas i finland :)
  • Trivs du där: Ja just nu passar det då skolan min är här, men senare vill jag ha egenlägenhet inne i stan :)
  • Äger du några converse: Mja, det är inte äkta, med de påminner om ett par äkta , isf om det räknas har jag 2 par :)) 
  • Sprit, cider, vin eller öl: Svårt val, beror på tillfället och tillställning :) annars är öl och cider ganska vanligt val :)
  • Brukar du bli för full: Mjo någon gång händer det, men oftast är jag precis lagom! :)
  • Vad har du för mobiloperatör: Sonera, men kommer att byta
  • Är du allergisk i mot något: Nej, inte vad jag vet?
  • Har du haft sex idag: Nix , tyvärr...
  • Nästa mål i ditt liv: Hitta något jag vill studera
  • Hur svarar du i mobilen: Beror väldigt mycket på vem som ringer , men oftast blir det ett enkelt " Hej " lr
    "hallo"
  • Vem ringde du senast? Min lillasyster :P Haha
  • Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Har ingen aning ," kom hem och ät" kanske ?
  • Antal timmar sömn inatt: Oj, ehm.. 3 och halv ungefär
  • Sov du ensam: Ja tyvärr där också..
  • Brukar du komma i tid: Oftast , uppfostrad att försening är skammligt... så  försöker! men visst ibland händer det ju man inte riktigt gör det...
  • När mår du bra: Då känner mig älskad
  • När blev du fotad senast: Igår
  • Hur känner du dig nu: Trött och småsugen på chips!
  • Vanligaste färg på dina kläder: svart och grått säkert :)
  • Vad tycker du om fötter: Mina egna är förskräckliga! men överlag är de ju bara fötter ?
  • Vad saknar du: För mycket..
  • Hade du en bra kväll igår: Inte speciellt var trött och sov bort den, för att sedan fortsätta med natt sömnen som istället blev vakande vid datorn.
  • Favorit dryck på morgonen: Mjölk, Varm oboy
  • Rakar du benen: Hah jaa de gör jag!
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: VÄLDIGT varierande
  • Är du blyg? I vissa sammanhang ja, annars tror jag de flesta ser mej som väldigt social och orädd
  • Sysslar du med någon idrott: Nej.. men joggar med hunden ibland :)
  • Vill du hellre ha mail än brev: Ingenskilnad post till mig är alltid lika roligt så skriv nu tusen st till mej!  tack
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Förälskelse vid första ögonkastet , riktig kärlek efter några träffar = JA .....inte annars
  • Har du spytt offentligt: Hmm, haha det har jag nog allt gjort flertal gånger..
  • Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha vilken dum fråga tror alla skulle göra som jag iaf , jag skulle ha sex med en tjej, och vara riktigt grabbig och skriva ner alla tankar ock kännslor man har som man , och sedan jämföra med hur man tänker som kvinna :D
  • Är du nöjd med ditt liv: Inte alltid
  • Är du bortskämd: Inte precis
  • Vad gör du i morgon: Går i skolan och övar på prov
  • Vad är det värsta du vet? Mycket, vet inte riktigt annars vad jag skall svara
  • Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på .. väldigt mycket..
  • Vilken kändis tycker du är en bra förebild? .... Vet inte , mina förebilder är inte kändisar
  • Vad längtar du till? Då allt jag drömt om slår in (det är väldigt realistiska önskningar)
  • Har du bra vänner och äkta vänskap? Mer äkta vänskap går inte att finna på jorden , ja har de bästaste av de bästa
  • Vad använder du för shampoo? Något från herbina I think just nu
  •  Vad är det finaste du fått? ooh så mycket! beror väldigt mycket på situation, men mycket har gjort mig gråtfärdig!
  • En speciell dag du minns: Då jag kysste min första största kärlek första gången
  • Hur gammal är du: 18, födelsedag 23.11 :)
  • Tycker du om någon just nu: Hum, hur menar ni?
  • Om fem månader: Har allting klarnat och ordnat sig
  • Du samlar på: Inget speciellt, bra minnen?
  • Gröna eller röda äppeln: Båda?
  • Vem ringer du när du är arg/ledsen: Joz , Eller Lina , eller Vibb lr Gabriella, lr Teresa..  .. det beror på varför jag är arg eller ledsen .. men någon av dem e högst troligast :)
  • Gillar du golf: Har aldrig spelat det seriöst så ingen aning
  • Vilken tid gick du upp idag: klockan 7, 8 rena mardrömmen -.- ZzzZzz )
  • Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, tyvärr där med ( okej nu måste jag sluta ja e patetisk... )
  • Har du strumpor på dig nu: Nej strumpbyxor under mina jeans! :))
  • Är det okej att gråta: Ja, vid alla tillfellen ska det vara Okej att gråta!
  • När grät du senast: Igår ''/
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, spara, köpa bil och lägenhet, och ge bort gåvor
  • Bär du glasögon eller linser:  inte än, kanske man behöver i framtiden?
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det är i princip fullkomligt onödigt.. inte är kläderna bättre för det? men tycker man det är snyggt så tycker ja det inte är fel att köpa, man ska vara sig själv så..
  • När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag sovit klart, vilket kan variera mellan 10 - 4 på eftermiddagen ^^
  • Har du piercing: Hihi ja kan faktiskt svara ja på denna fråga, äntligen!  Är en glad ägare av en madonna /mouche/ monroe piercing! :) gjord för bara en månad sedan!
  • Vill du gifta dig: Nån gång då jag känner den stora kärleken
  • Vill du ha barn: Absolut! många söta ungar <3
  • Solar du ofta: Mjoo då jag hinner och kan! :)
  • Är du bra på att laga mat: ¨å säger dem iallafall! :)
  • Är du flygrädd: Nej, tror jag inte .. men jag har aldrig flugit så vet inte heller :9
  • Hur vig är du: Ganska vig faktiskt, brukar uppskattas!:D
  • Är du musikalisk? Ja, både från mammas och pappas sida,  sjunger och har bra tacktsinne men kan inga instrument.
    Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten lr någon Juice med is!
  • Vilken är din favoritglass: Vanilj tror jag lr Nougat
  • Tror du på ett liv efter döden:  det tänker jag inte yttra mej om det blir för lång förklaring
  • Tycker du om sushi: Aldrig smakat men det ser helt okej ut.. ( fast de säger att de är vidrigt ? :S )
  • Vad äter du helst när du ser på film: .... chips <3 :DDD
  • Bor dina föräldrar tillsammans: Nej de gör de icke skilde sig då jag var 8 år gammal:)
  • Har du tandläkarskräck: Nej... den växte bort för längesen
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällmänniska /nattuggla  
  • Vilken ögonfärg har du: bruna, gröna.. grå? .. blå då ja var liten! :D
  • Har du någon gång gråtit dej till sömns: tyvärr tusen gånger
  • Biter du på naglarna: Nej, eller.. det blir ibland då de spricker eller något ^^"
  • Röker du: .................................... inte kan man väl kalla det det endå? ^^" heheee .... kanske ? får man svara så?
  • Hur ofta tränar/motionerar du: ..... aldrig? .. latnisse <3 lr ja jag kan va o jogga nångång och gå en gång på tusen år ute och gå med hunden .. fast det är väldigt varierande ibland har ja nån galen motionfreak period
  • Senaste låt du hörde: Rihanna feat Eminem - Love the way you lie :) :D



    Hoppas ni fick något ut av dethär .. Jag skriver ett bättre inlägg imorgon x) Men bloggar säkert något onödigt före det :D hah , Puss!



  • Kommentarer



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback