free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

hej nu blir de mer strunt blogg...

.... Och inte så långa seriösa saker - det blir ju lite jobbigt i längden :))

Såhär såg btw min morgon ut idag , satt på en bänk i skolan drack min dagliga ED och läste biologi... hm.. sen hade jag prov 5 minuter efter detdär , gliih * blä :(

annars helt kiva dag idag , ja är ledig imorgon så ha bara småpluggat lite :))
Dessuutom var vi och beställde/köpte kökstolar och bord idag! lr vi fick bara beställa för de fanns inga i lager så vi betalade inte det än men iaf! dom var riktigt fina de pappa hade valt , han ha börjat få bättre smak, hum, riktigt najs!
Tar en bild i ett senare skede så ser ni dem ni åxå! och det påminner mej om att jag lovade en bild på mina bryn... hum... tror jag tar o fotograferar dem och sedan får ni ta o hissa eller dissa de bryn jag funderat skaffa mig , dvs ni vet odla fram o göra en ny form! aja ni ser sen , kram!





helt en vanlig morgon för mig , hah inte såå hälsosamt kan jag tänka mej...






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback