free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hej vänner små med ögon blå!

ÅÅh ja har tänkt blogga heladagen! men datorn har haft något eget liv och vägrade starta efter den impulsivt stängde av sig medan jag läste några bloggar? aja :) nuu är jag Häär ivarjefall o tänker blooggeetiiblogga ordentligt några inlägg om saker ja ville dela med mej aav :)

för det första tänkte jag säga att vet ni va? jag har just nu datorn kopplad till min tv (32 tum) så jag har en stor skärm istället för min lilla laptop! det är faktiskt ganska najs :) , ljudet blir dessutom bättre då ja lyssnar på musk då de kommer från Tvn:)

Hum va ska ja mer prata om idag , lr skriva ska man väl säga ?.. hum ja jag lagade pizzor med pappa :) mded maletkött och hans egen krydd mix (naminami) ananas och räkor o liite vitlök! mums ;)!  efter det var jag och bastade i vår bastu.. hum tog en lång sval dusch .. noppade ögonbrynen , och de blev faktsikt riktigt bra! ska ta bilder imorgon lr något då ja lite fixat mej så får ni se :) hum.. ja o nu sitter jag och bloggar!

Imorgon blir det städjobb i en festlokal från kl halv 9 till 11 , moppa golv, diska , torka över 100 vinglas o liknande, kul! inte speciellt, aja jag ska iaf inte servera idag också så de är jag glad över! dessutom behöver jag pengarna för imorgon blir det nog Pub och baren med syrran tror jag :) lr.. vi får se :D

men ja de va väl det om dagen iaf? nu ska ja göra ett inlägg om min familj!


PS. jag såg nyaste Vampire diaries avsnittet åxå, hittade det online på megavideo:)
och GUUD va bra det var! men ja så ni alla vet är Paul wesley fortfarande MIN! bilden är inte speciellt bra denna altså under, men hittade ingen annan just nu , den duger <3 haha han e snygg i alla lägen <3 och MIN MIN MIN <3




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback