free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hemma igen

Hejsan , joo kom för ca halvtimme sen hem:) jag gick från skolan så de tog ett tag , men de va rätt skönt , sne ringde jag ett samtal om sommarjobb också , handlar om trädgårdsarbete (vilket är bra så blir inte pappa arg på mig då ja "inte sökt till tillräckligt många ställen") han var redan med några hotande grejjor om att sluta betala vissa grejjer .. ih:( så braa att ja ringde o nu har jag en intervju kl halv 3! :) känns ganska bra och är ganska peppad , lite små löjligt kanske att vara nervös över något sånt ? Men ja behöver verkligen pengar nu! 

Ska dra fram de bästa possitiva sidorna i mig och va trevlig o svara på frågorna så går de väl bra :) jag ville ju faktiskt jobba förra sommaren med trädgård men blev skickad till äldreomsorg- ålderdomshem ist , sökte till staden ... suck* aja :) önska mej lycka till! nu borde ja fixa mej llite fräschare än vad jag är...



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ha du sökt? :)

2011-01-31 @ 13:16:32
URL: http://sannyrebecka.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback