free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Hey Världen :)

Hejjjsssaan ! och jaa ja vet lite dålig bloggning idag och igår ! Men nuu e ja back!  Idag har varit en vanlig backsmälla daag haha :) utan baksmälla dock? jag har faktiskt inte mått dåligt idag trotts att jag var ute och mingla och drack o grejjer :) lägger ut någon bild senare av de jag tog med min telefon! :) måste föra dom till datorn först:) och så är jag hungrig .. så går säkert och äter före det också...


sen blir det dessutom bastu senare idag :) mhhr <3 älskar det! Mysigt o sköönt! och så avslappnande om du får sitta där själv och bara sluta ögonen och vara ensam:)
aja de va nog om min kärlek till bastu:P
Nu kan vi byta till ett ämne ja mer hatar än älskar ...PROVVECKA! fyyfaan nu börjar det igen me dedär jävla proven... Imorgon har jag biologi (miljöekologi) och de är så sjuukt tråkigt... aja kanske jag överlever provet med en 7a .. hoppas vi ivarjefall.. bloggar mer om en stund , bilderna och det ,  och kanske ett långt annat av min lista ...mmhhh ...men nu... nu mat! :))

baii<3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback