free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

ojjdå :)

Horoskop för Skytten

Tisdag den 25 Januari 2011

Du har kämpat på rätt bra ett tag och du kan slutligen se en liten ljusning skymta. Om du hade fått det precis som du önskat skulle saker ha utvecklat sig på ett annat sätt, men de håller i alla fall på att lösa sig, vilket inte är så dumt, eller hur?

Hello hörni!

Detdär är vad som står i mitt horoskop idag på hemsidan  " www.Aha.nu" det är faktiskt min favorit sida vad det gäller horoskop. De brukar stämma in på hur din livssituation är och idag är verkligen det där något ja tycker passar ypperligt. 

tidigare idag skrev jag ju om hur ledsen jag var? men vet ni, jag tog saken i egna händer och gjorde vad jag var tvungen att göra för att reda upp mitt liv , och för en gångs skull känner jag mej så otroligt fri och som saker verkligen kommer ordna sig, jag trodde verkligen inte jag var kapabel till att göra det steget , men det var jag :) och ja är så nöjd över det hela :)

En annan sak som ja har märkt, sova hjälper mot allting.. tidigare somnade jag efter jag ätit , sedan sov jag i 2 timmar och saker kändes lite bättre :)

hum kommer blogga lite till om en stund, ska titta lite The Mentalist , och prata med lite vänner sen tänkte jag skriva ner lite tankar om.. ja.. alltmöjjligt! 

kram på er <3 och vet ni , ja måste tyvärr säga att förvänta er inget så blir ni inte besvikna ,  men sluta  heller aldrig tro på ett happy ending :)






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback