free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

OMNOMOMNOM

Försökte ta en bild nyss av mina ögonbryn , de gick väl inte alltför bra så min Hiss lr Diss får vänta någon vecka till antar jag tills jag fixat en bra bild.. orkade inte försöka längre (a) 

Visste ni  föresten att man blir sjukt hungrig av att sitta o blogga och läsa på prov? :D lr.. ja .. jag har inte ätit något extra super mycket ida iofs så kanske det är därför då jag tänker efter... men jaa ..
Victoria va duktig och hjälpte sig själv och lagade till sig smörgåsar med gurka och paprika och ost ! (det bästa du kan ha på! , möjligen kan du ta utan ost om du vill ha variation! )
Pappa hade dessutom köpt hem limppa (riktigt mörk) <3 Jag blev såå glad!

Jag har insett att de bästa bröden som finns är limppa och knäckebröd... kanske det är jag som är knasig , men så tycker jag ivarjefall!

Vad är er favorit brödsort? ska det vara mjukt lr hårt bröd till exempel? och tycker ni att bröd passar att äta till maten, som man gör i spanien? själv äter jag bröd till maten varje dag , oftast något rågbröd :) 

Haha oj vad matigt dethär inlägget blev! :D och knappast svarar någon...

Men jag undrar seriöst är det bara jag som älskar knäckebröd och limppa?



Såhär ser det ut over here just nu! :) facebook<3 mina limpskivor och en kopp kall mjölk!



Kommentarer
Postat av: joz

ja tycker oxåå om limppa o knäääckebröööööööd <3 :D

2011-01-31 @ 20:58:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback