free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Världens Finaste Milla 18 År <3




Dethär är Då Camilla, ( kallas Milla )! en av mina finaste vänner <3 som nu är på utbytes år (elev)  till Australien! och idag blir hon 18 åår min prinsesssa!!! Synd nog kan jag inte va där och fira den med henne , men jag mailar med henne nu som då så vi har hållit kontakten bra ! vilket gör de hela lite mindre sorgset, jag saknar henne väldigt ofta ... men som sagt e ja är så sjukt glad över att vi hållit kontakten o att det finns internet!  för hon e lite av det bästa som finns <3 :) Min milla <3 Jag älskar speciellt mycket då hon skrattar :D  lite av det jag saknar mest , att höra milla skratt live .. De får en att skratta själv om man inte redan hade börjat göra det :D Och så är hon en väldgt bra lyssnare :) jag kan prata vad som helst med henne <3 tror inte de finns något ja inte sagt til henne nu den närmaste tiden? det påminner mej om att jag sak ja ska maila henne ... hum *tänker* haha ! Milla om du läser dethär , du kommer få ett mail innom snar framtid! jag lovar! :))


Annars är hon helt perfekt som hon e ,
En glad härlig sprallig tjej,
som e alldeles perfekt för mej <3
(det rimma , ja har såna skills ;) )


Jag saknar dig sockerströ :( men hoppas du hade/ har? va e kl där ? Världens BÄSTA födelsedag dit nere i värmen! och att du åt god kaka och allt såntdär jätte roligt o bra :) ja skickar så mång kramar de bara går <3

vi hörs snart igen , puss på dig!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback