free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Once you walk through that door, there's no coming back...

Huhhu säger ja , jag vet egentligen inte vad jag vill skriva om , jag tänkte ja skulle ta ett tal , eller mer en text om sådär känslor och shit ... men plötsligt for inspirationen.. helt någon annanstans , allt är så upp och ner vänt , undrar om människan någonsin blir nöjd? Jag menar är du nöjd me ditt liv? .. knappast , fundera riktigt noga... Men är det inte alltid så? Att man aldrig e nöjd?
Tänkte här en dag då jag hörde orden i en låt , minns inte vilken det var men " I got everything I wanted, but still it's not good enough" va meningen , och fyfan det stämmer , eller ivarjefall ibland , jag menar har inte du kännt så typ miljoner gånger i ditt liv , du fick precis de du önskade , men de fattas någonting? Kanske är de en fas som vi alla går igenom, eller är det bara livet som skall va uppbyggt så? att vi ska vara sugna på mer mer och ennu mer , nu menar jag då inte materiella ting , eller vist kan de vara det också , men jag menar överhuvudtaget ...

Och ja , i dethär tillstånde går vi omkring då altså , ber om ursäkt för den vi är , för hur vi känner , hur vi vill ha det , och för hur vi beter oss , men i slutendan är vi endå alla precis likadana. Vi alla har våra behov , våra drömmar , våra önskningar och våra krav . Vi gör alla dedär samma misstagen om och om igen , endå fortsätter vi göra dem och ber om förlåtelse för dem , men varför ? för att må bättre? för att det hör till? eller är det rent av för att vi inte har bättre att göra , för att vi skäms så otroligt?  I slutendan känner vi ju oss likadant , allesammans , ensamma , så annorlunda än resten , är det alltid mej det skall gå fel för ? Varför är det alltid jag som gör om dethär om och om igen ? Svaret är nej , De är bara vi få små stackare som tar åt oss av vad vi gör fel , resten bara glömmer bort dem tills de gör dom igen... Livet är inte speciellt enkelt , inte rättvist heller , men det bästa vi kan göra av saken är att överleva och se va som händer , det som inte dödar stärker ju sägs det ... Nej nu måst jag sluta innan jag yrar bort mig i mej själv...

..Fan åxå.. nu blev dethär endå en text om känslor och shit..

Simma lungt, kram! 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback