free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Time Flies By
























Jag och Victor klättrade upp på ett litet tak... och såg på himlen! <3

Såhär slapp lilla korta jag upp dit! :D



Jag frös lite , fördelen med att hitta ett par förstora skor, rymdes vintersockor i dem , sexigness (Y)




















sen blev det tyst ... och plötsligt ?  (hunden är rädd för såndana korgar) haha jag skrattade rätt bra åt det :) Lazze Kisse gubben ser nöjd ut :)





Ut och köra 



Syrran :)






sen gick jag ocb blev förkyld och plötslig en morgon var näs-piercingsmycket försvunnet och hålet igenväxt! synd .. :/ ... /för övrigt syns inget märke där längre)




jag som hade handlat hem nytt smycke och allt , inte vågade jag trycka igenomhålet tillbaka med nålen heller....






sen gjorde victoria 2 hål till i öronen! 1 i varje altså :)





whoop whoop :)




Sen så har Victor fixa mitt hår då som jag nu säkert redan sagt i något inlägg men ja , här är iaf en ganska bra bild på det! :) tycker det är fint så fan :)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback