free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

hej jag heter Victoria och driver en tråkig blogg

Hejj allesammans och jag ber såååå mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen , på något vis hinner jag inte blogga ordentligt på veckosluten och plötsligt så blir det på efter kälke! Dethär är ivarjefall bilder från fredagen den 4 mars en mycket gemytlig kväll om jag får bedömma :) Både jag och syrran (för ovanlighetens skull) var i åbo och festade lite hos Lina :)  Kommer inte sätta så många bilder in dock, har eg ganska många men orkar inte, min dator är lite trög så det tar så länge! måste hinna göra ett föredrag klart också så! :)


Anttu, Busti , Tosch :)



Joz, Anttu, Lina, Tosch 



Viki , Mats, Tosch , Anttu, Busti




Trafikljus? nejdå de vart ju bara dricka , nomnom :)




Sen begav sig männen hemmåt gåendes i den frusna natten, själv kröp jag ner under täcket i en varm säng då kvällen var slut.... (kring .. halv 5?) :) 


Flera bilder kommer kanske sådär random in i senare skeden :) kram på er ! Nytt inlägg kommer innom kort :)



Kommentarer
Postat av: Cami

hahaha lina ser ju fantastisk ut :D

2011-03-14 @ 20:58:30
URL: http://reminiscences.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback