free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

sååå tom och trött

Hej bloggen! Mår ni alla bra ni läsare där ute? Själv är jag lite trött på denhär förbannade vintern, jag vill inte traska runt i snö längre! sen mår jag dåligt idag och är sjukt trött... skulle kunna mosa något.. så arg och... jag vet inte .. förvirrad! är jag!  Aja det ordnar väl sig.. imorgon är det måndag igen och en spännande ny vecka väntar framför oss... altså.. jag försöker vara possitiv ocg glad, men det fungerar inte idag tydligen...

jag tror inte jag ska blogga nå mer idag , jag bara känner mig så lustig ... kanske jag håller på att bli sjuk eller något... aja hur som helst, kram på er, skriver igen då jag mår bättre!



Kommentarer
Postat av: Katzu

Finlands vinter e hemsk! sen kommer våren då snön smälter o allt e slaskigt o grått o vått o sen kommer sommarn för 3-4 mån o sen igen kalla o våta hösten, f*uck this säger jag >:( men no e sommarn värd att längta efter <3

2011-03-06 @ 18:36:17
URL: http://katzuslife.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback