free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Sen drog jag till dragsfjärd


Veckan har gått ganska lungt har väldigt många onödiga bilder som inte säger något så dom tänker jag inte klistra in , det är landskap osv såå inget intresant , men men här är lite bilder från i lördags då jag var på dans! 
Scotts var bandet som spelade ett dansband från sverige  faktiskt :) och jag har autografer både på armen  och på några kort! Dessutom har jag en bild med sångaren och syrran och jag , sedan stod vi och pratade med dem ett tag och kramade dem hejdå då när själva dansen var över ! En jätte najs kväll det också, dock var dedär kimito borna inga höjdare på att bjuda upp främlingar till dans , och jag som dansar så bra! ( även drunk ;) ) 







Det konstiga var att där var väldigt mycket ungdomar! och fickorna var helt galna ...  haha tur att inte jag nästan svimmade då jag rörde henriks (sångarens) sko.. som vissa andra tänkte............. de skulle vart aningen generende!
















Han ser inte så bra ut på bild, men han är no riktigt en gooding IRL! 







Det får bli sista bilden , det var riktigt ös i slutet! plötsligt började pojkar omkring mej knuffas och fråga om jag ville sitta på deras axlar och grejjer haha , det var galet men najs! 

Nu skall jag gå och duscha , kram på er! :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback