free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

- Promise me to think of us as a time so beautiful -

Som ett förlåt på dålig bloggning , här är massa bilder va vad som hänt , eller massor och massor , några ivarjefall! : 




Vackert väder ha det varit sjukt varmt och mysigt! 




och den långt-tid-planerade- hårklippningen är gjord! :))











bartender show på hansa torget :)  (köpcenter)















Sen blev de sverige - finland i ishokey SPÄNNANDE!! Guldmatchen!!







slutade med att jag satt ensam och såg på matchen , surskorpor och mjölk gav mig sällskap dock <3 Nomnom





Mycket bra match  (Y) , jag sminklös och nyfärgat hår -> Haha inte såå snygg....





FINLAND MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! Hahah så jäkla ful men perkele va glad jag blev!!!!!!!!!




FINLAND TOG GUULD! 





mera bilder på håret och sedan på mina nya piercingar!!  :))
**super nööjjjd **











Victoria har gjort en i NÄSAN! :))










Och sen en i naveln, en rööd sten har jag där ! :) iih bilden är jätte dålig men oj va fin den äär! :) !








Och ja det borde vara allt för ett bra tag :)) 

bloggar något mer innehållsrikt i text kanske imorgon , nu måste jag göra en bokrecension och ett föredrag !

hoppas bilderna talade för sig , kram på er! :))






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback