free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Vill du ligga med mig då?

Denna går mej på nerverna ...






om jag lyssnar när du pratar

inte talar om mig själv

om jag säger du är vacker

men att det spelar ingen roll

för skönhet finns inom oss 

om jag ljuger om sånt där

om jag säger det går bra nu

men inte talar om mitt jobb

om jag ger dig mina tårar

men är stark när du är svag

spelar sweet home alabama

på en lägereldsgitarr

om jag är säker på mig själv 

men aldrig är för självgod

om jag är en alfahanne i sängen

men aldrig bråkar



vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då

vill du ligga med mig

vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram



om jag inte är så svartsjuk

inte håller dig så hårt

om jag inte är så matcho

men försvarar dig ändå

om jag ljuger om min barndom

säger att den varit svår

väcker molnen i ditt hjärta

leker mamma pappa



vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då

vill du ligga med mig

vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då

vill du ligga med mig

vill du ligga med mig då

vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram



om jag alltid håller med dig

fast jag tycker du har fel

om jag låtsas att jag bryr mig

när du köper nya skor

om jag skrattar på rätt ställe

fast du inte är så kul

om du tror att jag är farlig

kanske tänder du på det



vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då

vill du ligga med mig

vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då

vill du ligga med mig



åhhhhhhhhhhhåhhhh



vill du ligga med mig då

om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då










Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback