free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

blue blue sky

Hej och hallåå har haft en mycket uttröttande dag verkligen, varit på olika studie besök med skolan i helsingfors! Aningen uttröttande var det!  Känns som en stor besvikelse för den delen, för att jag nu inte är ett dug klokare om vart jag skall söka efter gymnasiet , trotts besöket . Däremot mer yr i huvudet än fören vi startade. Som tur vet jag vilket ämne jag vill studera iaf , men det hjälper mig inte med var eller på vilken nivå , gosch så jobbigt!

Aja det löser väl sig , eller hur man säger , nu skall jag ta det lungt och surfa lite! Att vara igång i 12 timmar i sträck är inte hälsosamt utan lite vila efteråt!
kram på er!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback