free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

ED-LemonLight + Hot Sweet Chili Chips

Hejjssan , har just kommithem från Lucia övningen , vi fick dessutom Lucia resultatet idag , det blev en väldigt glad Josefin som blev Lucia i Pargas iår  ,  glad för hennes skull, hon kommer se ut som en ängel eller något , helt otroligt vacker :)
För övrigt har jag matematik prov imorogn och skulle verkligen inte orka med det men ja , måste man så måste man , tänker dock sitta och ta et lungt ett litet tag till innan jag favoritiserar matematikboken. Tycker jag är mer än rätt efter en så jobbig provvecka som jag haft! Gosh .... såå nu blir det musik och chillande!
Aja , annars mår ja fint osv , tatueringen läker som den ska och allt verkar va fint, såå det är prima! :)
Kram på er!
p.s bilder från syrran och mins födelsedags överaskningsfest som kompisarna ställt till med på fredagen kommer så småningom upp!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback