free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Frågor och Svar

Till en början vill jag bara säga att tack till alla ni som ställt frågorna, och tack Fredrik Berlin att du kollar min blogg, beundrar både dig och felicias stilar och gillar det skarpt, hoppas vi träffas någon dag i framtiden det skulle vara sjukt coolt! :) ! Och ni inspirerar mig båda 2! så här sitter jag och är tokglad! :)


Men nu över till frågorna och svaren! :) 


Vilken sorts genre gillar du mest musik/film?
Musiken är det väldigt blandat, det är allt från Rihanna till Bullet for my valentine , men det lutar nog mest åt det "Mörkare" hållet, såå skulle säga metalcore är rätt så mycket jag och min stil:)
film är faktiskt kärlekskomedier det bästa ja vet!

 

 

Varifrån får du din inspiration? Musik, bilder eller någon särskild person? :) Haru några förebilder?

Från bloggar, musik, och filmer, ibland får jag nå galna idér helt av mej själv som jag inte vet var jag får ifrån :) följer jenova på bdb och cobrastarfish på bdb , och då också förståss, och såklart rothbart.blogg.se :) de är mina 3 favoriter gällande stil , make up, och ja lite det mesta?



Om du skulle få 2 önskningar i hela världen vad skulle det vara ?
ooh svår fråga , skulle jag säga några saker såhär på rak arm just nu skulle det nog vara ..
1. en iphone
2. att jag kommer in på de studieplatser jag söker till :)

men skulle jag tänka noga och sådär skulle nog säkert önskingarna bli mer i stil med att jag vill ha friska barn i framtiden och en man som älskar mej livet ut :) eller nått! :)

 

 

 

Vad gör du en vanlig dag då du är sjuk? :)
Sover! Seriöst ja är en sovnarkoman, kan sova varsomhelst, närsomhelst, hursomhelst , fast bloggar gör jag också , och kollar facebook:)




Det var dåligt med frågor , så fyller i med en en lista :) 

Namn: Victoria Sirén

Ålder: 18 , 19 i november den 23 ;)

Längd: 1.55 typ 

Sko-storlek: 35-36

Född: I Finland , I Pargas

Bor: I Finland , i Pargas :)

Gör just nu: Går i skolan :)


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Alltid glad, tänker alltid på mina vänner, konstnärlig :)

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Naiv, lättpåverkad av andra, blir lätt irriterad (nu som då iaf ..)


 

Vad är du rädd för: mörker, och att förora något man älskar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är den jag är

Det roligaste jobbet du haft/har: Mitt förra sommarjobb! 

Har du körkort och egen bil: Ja och Ja! :)

När tog du ditt körkort: förra året i december fick ja det! :)

När grät du senast: Förra veckan?

När skrattade du senast: Idag:)

Vem åkte du bil med sist: Tvillingsyrran min!

Vem åt du mat med sist: Systrarna :)

Vem sov du hos sist: Victor :) <3

Vem sov hos dig sist: Victor :) <3 

Vad var du rädd för när du var liten: Haha , ni vet mårran i mumin , det var jag jätte rädd för , annars mörker väl? minns inte faktiskt :)

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Delfin skötare! :)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Aldrig faktsikst!

Värsta smärtan du råkat ut för: .... Vet inte.. 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Svårt att välja ett tillfälle , men det har alltid varit stunder med dem jag älskar!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Hmh , vill nog inte peka ut en och en men vänner har svikit och familjen är ju inte alltid det bästa :)

Har du någonsin sportat:... Aldrig i någon förening eller så

Någon du ser upp till: Mina förebilder :)

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, cigaretter, penna och smink :)

 


Har du varit utomlands någon gång: 2 gånger iland i svergie , och till syrran i spanien 1 gång :)

Vilken plats var finast: Spanien :) haha men älskar verkligen sverige också! :)

Största stad/städer du varit i: ....


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Neip Nope Nej :)

Rökt: Ja. tyvärr... :))

Snusat: Faktsikst inte! räknas snuspussar? haha

Druckit: Ja... inte vecker syn ;) :D

Har du piercing eller tatuering: Har en monroe , en i läppen,  4 mm sprialer i ögonen ,2 vanliga hål i öronen,  i naveln, hade förut även en i näsvingen men smycket föll ur och hålet växte fast! :( :) funderar dock ta en i tungan!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han skall få mej att skratta och få mej att känna mej älskad, sedan får han gärna vara en mjukis och se mej som hans egen lilla gosis!

Finaste komplimang du fått: .. hm den var svår , att jag är så vacker att jag borde speglas i månen kanske ? den tyckte jag va sjukt söt :)

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: jodå, tyvärr...

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ouh yes!

Har du någonsin fejkat en orgasm: eeeh, jaa, faktsikt haha !

Hur många sex-partners har du haft: ..........

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad skall jag leva i som ungvuxen , men som mamma och sådär med stabilt förhållande och lala la , så blir det landet!

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Katt

Vin eller Öl: Öl!

Charter- eller skidsemester: Charter!

Hemland eller Utlandet: Utlandet!  men visst måste man vara hemma också :)

Sport eller nyheter: Hmm. Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey om jag måste välja

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Insidan som räknas

Sommar eller vinter: båda!

Vår eller höst: båda!

Flyg eller tåg: Ingen skillnad :)

Bil eller buss: Buss! :)


Sååå , det var lite om mej , nu skall jag nog fixa läxor tror jag ett tag ! Kram!





Kommentarer
Postat av: nemilainen

"Vad var du rädd för när du var liten: Haha , ni vet mårran i mumin"



hahaha! Jag veeet!! Kommer du ihag när jag sprang efter er och ropade "morran kommer, morran kommer" och ni sprang runt och skrek. Ah! Ljuva minnen ;)

2011-11-14 @ 22:19:18
URL: http://nemilainen.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback