free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Ingenting

Jag är så förbannad att jag skulle kunna ta livet av någon. Jag känner hur tårarna pressar på i ögonvrån . jag har hört att det inte är bra att hålla tillbaka . Men jag vill inte släppa tårar för din skull. Du är inte värda dem, inte just nu , känns det som. Det tar all min koncentrationsförmåga att hålla dem tillbaka. jag vill inte gråta, det är ett tecken på att man är svag. Jag vill inte vara svag. Andas, in , ut. okej. Tårarna är framme snart igen, håller tillbaka ,varför måste det vara så svårt? Jag kommer klara av dethär. 
Jag är så jävla förbannad. Att vara värdelös och obetydlig, efter allt det jag offrat för dig, tar så jäkla ont. Vet du var min önskan vari sen jag var 12 år gammal? Att vara bra nog för dig , så du en dag skulle kunna klappa mej på axeln och säga " det gjorde du bra , jag är stolt över dig" eller kanske bara en simpel kram. Att jag bara en dag skulle få vara tillräckligt fin i dina ögon. Smart och duktig, pappas lilla flicka .

Men hur skall jag kunna det?  Då jag inte ens får tid för mig själv, inte möjligheten att förverkliga mej själv , eller att tänka efter , allting går så fort att jag blir alldeles yr , känns som världen snurrar och allt har ett slut först då jag ramlar omkull och det svartnar för mina ögon.

Ingenting jag gör är tillräckligt. Jag har hört uttrycket starkare tillsammans , men vad händer då båda har stämpeln "misslyckad" i pannan? 0,5+0,5 blir inte 2 som 1+1 ...

Var är kärleken som en gång fanns här ? Var är den trygga känslan av din famn ? Vad är känslan av en familj? Vi är alla så trasiga . Jag tror vi aldrig blir hela igen.

fan också , nu kommert tårarna ivarjefall trotts mitt försök , jag älskar ju dig trotts allt





Kommentarer
Postat av: lotta

jag älskar dej <3

2011-11-08 @ 18:34:28
Postat av: Linn

ja vet ha inte varit med om samma saker men vet ändå att familjerelationer känns hopplösa ibland. gäller bara att kämpa å visa att DU e stark. vissa är dåliga på att visa känlsor men jag lovar, den dagen din pappa gör de så kommer nog ännu :) kram<3

2011-11-08 @ 19:05:29
URL: http://coldasyouu.blogg.se/
Postat av: nemilainen

"Allt blir bra tills du blir brud" ;) Det är svart ibland gumman, men det är bara att kämpa pa. Du finns i mina tankar och i mitt hjärta <3

2011-11-14 @ 22:24:02
URL: http://nemilainen.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback