free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Never say never

Hej igen , Jo i tanke på samhällslära läxan om utbud och efterfrågan , (vi genomgår ekonomiska frågor just nu), fick jag ett förslag eller en efterfrågan , vad man nu än vill kalla det, att blogga om 2 av mina väldigt goda vänner! Och jaa , Rubriken är lite ironisk, hah , Ni fattar vad jag menar om en stund ;)

Vi börjar med Desirè Erika Eklund ( Dessi)

Dethär är då altså Dessi , min alldeles egna fjanttiga lilla my :) 
Hon var mörk brun/ röd förut så då liknade hon mer , men jaa nu är hon fin blondiin istället !
Hennes blogg för den delen ->http://ddessi.blogg.se/
Denna tös är super snäll och verkligen bra o ha till hands , jag kan tillexempel inte se en skoldag utan henne trippandes brevid mej , jag menar , gud så tråkit det skulle vara?






och jaa här var en till bild! :) kolla in hennes blogg , läsvärd! :)



Dethär är då den andra krabaten , har inte kännt varandra så jätte länge , men det börjar bli några månader nu , sååå kul kille att det är synd för er som inte träffast honom , man skrattar bra ofta i dennas sällskap! 
Detta är altså Tobias Michael Lundström , och han delar klass med Victor , där via känner vi varandra! :)
Det roliga är att jag viste inte vad han hette påriktigt första veckorna jag umgicks med honom , i mina öron hette han " bieber" , ser ni likheten? Jag tycker han är sjukt lik! :)
Nuförtiden säger jag mest Tobbe , eller Tobias , men ibland kallar jag honom Justin om han retas med mig , haha för det gillar han inte!





Sista bilden är lite äldre såå , ja , stirra er inte blinda på den! :)


Men i vilket fall som helst , detta inlägg gjordes till dessa två fina varelser på deras efterfråga eftersom de tyckte jag skulle göra ett inlägg om dem två då jag frågade vad dagens ämne skulle vara , liten kul grej tänkte jag , imorgon fixar jag till något mer ordentligt , det lovar jag ;)


Men ja , ni hittar honom på facebook för er som vill lära känna honom , detsamma med Dessi :)


kram på er!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback